در پی اقدامی جدید؛ گوگل زیر ذره بین سازمان نظارت بر رقابت انگلیس قرار گرفت به گزارش مینی کامپیوتر سازمان نظارت بر رقابت انگلیس تصمیم دارد درباره تصمیم گوگل در خصوص متوقف کردن تبلیغات مبتنی بر ردیابی افراد تحقیقاتی انجام دهد چونکه امکان دارد چنین اقدامی غیر رقابتی باشد. به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از تلگراف، گوگل هفته گذشته اعلام نمود از این پس فناوری تبلیغاتی که مبتنی بر رصد افراد در وبسایت های مختلف است را پشتیبانی نخواهد کرد. این اقدام به ایجاد موجی ضد این شرکت در صنعت تبلیغات منجر گردید. چونکه فناوری تبلیغاتی گوگل در میلیون ها وبسایت استفاده می شود. در همین راستا گروه MOW ( متشکل از ناشران اخبار و شرکتهای تبلیغاتی) در انگلیس نامه ای به سازمان رقابت و بازارهای این کشور نوشته و از اقدام گوگل برای محدود کردن ردیابی کاربران توسط تبلیغ کنندگان انتقاد کرده اند. این سازمان هم تصمیم دارد در اینباره تحقیقات گسترده ای انجام دهد. البته سازمان رقابت و بازارهای انگلیس از ماه ژانویه تحقیقاتی درباره این شرکت را شروع کرد. در آن زمان گوگل اعلام نموده بود از سال آینده میلادی ردیابی افراد با کمک کوکی های طرف سوم را در مرورگر خود می بندد. گروه MOWاین اقدام را غیر رقابتی خوانده بود. حالا با گسترده تر شدن تحقیقات احتمالاً شواهد بیشتری از عملکرد ناعادلانه گوگل برای ارتقای کسب و کار خود مشاهده می شود. منبع: minicomp.ir 1399/12/19 15:08:39 0.0 / 5 1046 تگهای خبر: تبلیغات , سایت , شركت , فناوری این مطلب را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط پایداری ۹۹ درصدی ارتباطات در شهرستان های سیستان هوش مصنوعی از سایت های کمتر معتبر اطلاعات جمع می کند خرید تلویزیون های ۴K و ۸K پول دور ریختن است؟ نتانیاهو رسانه های اجتماعی را سلاح خودش می داند نظرات بینندگان مینی کامپیوتر در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۱ درج دیدگاه