برای فروش ۵۰ محصول؛ افزوده شدن قابلیت فروشگاه به توئیتر مینی کامپیوتر: توئیتر قابلیت جدیدی را راه اندازی کرده که به شرکتها امکان می دهد تا حداکثر 50 محصول را برای فروش بوسیله نمایه خود عرضه کنند. به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از یواس نیوز، راه اندازی این توانایی قسمتی از کوشش های تازه توئیتر برای حضور در بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت الکترونیک بوسیله شبکه های اجتماعی است. پیش از این فیسبوک و اینستاگرام که در مالکیت شرکت متا هستند ارائه چنین خدماتی را برای کسب درآمد آغاز نموده بودند و به صاحبان مشاغل امکان داده بودند تا فروشگاه های مجازی متنوعی برای فروش انواع محصولات راه اندازی کنند. نسخه آزمایشی این خدمات برای برخی کسب وکارها در آمریکا در دسترس قرار گرفته و قراراست در گام نخست افرادی که از اپلیکیشن سازگار با آیفون توئیتر استفاده می نمایند، بتوانند از این خدمات استفاده کنند. اپراتور وریزون در آمریکا نیز که برای آزمایش این توانایی انتخاب شده تعدادی قاب و شارژر بی سیم آیفون را به همین شیوه برای خرید عرضه نموده است. کاربران پس از انتخاب محصول در توئیتر برای خرید به وب سایت فروشنده اصلی هدایت می شوند. توئیتر درحال آزمایش خرید از پخش زنده هم هست که به کاربران امکان می دهد در زمان مشاهده ویدیو های زنده قادر به خرید اقلام مختلف مشاهده شده در آن ویدیوها مانند انواع البسه، لوازم جانبی و غیره باشند. منبع: مینی كامپیوتر 1400/12/21 12:00:20 5.0 / 5 685 تگهای خبر: اینستاگرام , خدمات , سایت , شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط تعیین سازوکار مجلس برای تامین امنیت سیستم های هوش مصنوعی پایداری ۹۹ درصدی ارتباطات در شهرستان های سیستان هوش مصنوعی از سایت های کمتر معتبر اطلاعات جمع می کند خرید تلویزیون های ۴K و ۸K پول دور ریختن است؟ نظرات بینندگان مینی کامپیوتر در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۵ بعلاوه ۳ درج دیدگاه