معاون وزیر ارتباطات: افزایش 2 درصدی حق السهم دولت از اپراتورها از بودجه 1401 حذف شد معاون دولت و امور مجلس وزیر ارتباطات از حذف افزایش ۲ درصدی حق السهم دولت از اپراتورها در قانون بودجه ۱۴۰۱ اطلاع داد. به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از مهر، رضا باقری اصل در توییتی نوشت: جز ۲ بند الحاقی به تبصره ۶ کمیسیون تلفیق در خصوص افزایش ۲ درصدی حق السهم دولت از اپراتورها در قانون بودجه ۱۴۰۱ بعد از ایراد شورای نگهبان، پیگیری و اصرار دکتر زارع پور و همراهی مجلس حذف شد. معاون وزیر ارتباطات اظهار داشت: احکام در ارتباط با ICT لایحه بودجه ۱۴۰۱ بسیار متفاوت از سالهای گذشته و زمینه ساز توسعه بیشتر بود، با همراهی مجلس بخصوص کمیته ارتباطات و پیگیری های دکتر زارع پور چند اتفاق ویژه در تصویب قانون افتاده است، منتظر متن نهایی قانون هستیم تا اخبار خوبی برای توسعه بخش داشته باشیم. منبع: مینی كامپیوتر 1401/01/12 23:49:33 5.0 / 5 751 تگهای خبر: وزیر ارتباطات این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط مرکز ملی فضای مجازی ادعای وزیر ارتباطات در رابطه با یک مصوبه را تکذیب نمود رئیس جمهوری مصوبه بازگشایی اینترنت بین الملل را ابلاغ نمود وزارت ارتباطات از توان بخش خصوصی در امور غیرحاکمیتی بهره بگیرد تصمیم گیری درباره ی رفع فیلتر با شورایعالی فضای مجازی است نظرات بینندگان مینی کامپیوتر در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۹ بعلاوه ۳ درج دیدگاه