به دلیل قطعی ۳ روزه سرویس؛

اپراتور ژاپنی ۷ و سه دهم میلیارد ین به مشتریانش غرامت می دهد

اپراتور ژاپنی ۷ و سه دهم میلیارد ین به مشتریانش غرامت می دهد

به گزارش مینی کامپیوتر اپراتور مخابراتی ژاپنی بعد از یک اختلال وسیع شبکه در اوایل ماه جاری که 3 روز طول کشید، 7.3 میلیارد ین خسارت به تمام مشتریان موبایل خود پرداخت می کند.


به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از ژاپن تایمز، این اپراتور مخابراتی اعلام نمود غرامتی به ۲.۷۱ میلیون کاربر خود پرداخت می کند که به شدت تحت تاثیر قطعی شبکه قرار گرفته اند و در همین راستا مبلغی معادل هزینه ۲ روز از سرویس ماهانه را به آنها پرداخت می کند. همین طور این شرکت تصمیم دارد ۲۰۰ میلیون ین به تمام ۳۵.۸۹ میلیون مشتری خود همچون افرادی که غرامت مضاعف دریافت می کنند نیز بپردازد. مبلغ بازپرداخت از صورتحساب ماهانه مشتریان بعد از ماه سپتامبر کسر می شود. ماکاتو تاکاهاشی مدیر KDDI در این زمینه می گوید: به عنوان یک اپراتور شبکه ارتباطی که باید خدمات با ثبات برای حفظ زیربنای احتماعی فراهم آورد، ما با این نوع رویدادها خیلی جدی برخورد می نماییم. مبلغ ۲۰۰ میلیون ین براین اساس محاسبه شده که متوسط بازپرداخت برای کاربرانی که هنگام برقراری تماس صوتی با اختلال روبرو شده اند به ازای هر روز ۵۰ ین بوده است. بگفته تاکاهاشی اختلال شبکه ۳ روز طول کشید و شرکت مخابراتی ۵۰ ین اضافی به عنوان عذرخواهی به کاربران افزوده است.

1401/05/11
09:53:10
5.0 / 5
528
تگهای خبر: خدمات , سرویس , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
مینی کامپیوتر