سرپرست دانشگاه علوم پزشكی ایلام مطرح كرد

ضرورت کوتاه شدن روند بوروکراسی طولانی مدت کمک های بشر دوستانه

ضرورت کوتاه شدن روند بوروکراسی طولانی مدت کمک های بشر دوستانه

مینی کامپیوتر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر ضرورت کوتاه شدن روند بوروکراسی طولانی مدت کمک های بشر دوستانه اصرار کرد و از اهدای یک دستگاه ماموگرافی از طرف سفارت ژاپن به استان ایلام آگاهی داد.


به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از ایسنا، هدایت حیدری زاده در حاشیه مراسم امضای قرارداد پروژه های کمک بلاعوض تامین امنیت انسانی (موسوم به جی. جی. پی) که در سفارت ژاپن در تهران برگزار گردید، اشاره کرد: استان ایلام بواسطه مرزنشینی و تبعات ناشی از جنگ تحمیلی با وجود توجه جمهوری اسلامی، همچنان به توجه زیاد نیازمند است.
ایشان سپس اشاره کرد: امیدوار هستم این تلاش و کمک سفارت ژاپن نقطه شروع ارتقا و شکوفایی این خطه باشد و سبب تعالی بهداشت درمان آن شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: پیشنهاد می نماییم به جهت اینکه کمک های بشردوستانه بازدهی بیشتری داشته باشد، باید روند بوروکراسی طولانی مدت این فرآیند کوتاه تر باشد تا شاهد استفاده مردم از این اقدام انسان دوستانه باشد.
حیدری زاده از اهدای یک دستگاه ماموگرافی از طرف سفارت ژاپن به استان ایلام تشکر کرد و اظهار داشت: سلام مردم خونگرم استان ایلام و ایران را به مردم ژاپن برسانید.
در این برنامه سید علی مرد، مدیر بین الملل دانشگاه چندی شاپور اهواز نیز از سفارت ژاپن بابت اهدای یک دستگاه کولونوسکوپی تشکر کرد.



1402/11/17
09:26:12
5.0 / 5
356
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
مینی کامپیوتر