سواستفاده هكرها از نقص امنیتی فایروال ضدویروس سوفوس

سواستفاده هكرها از نقص امنیتی فایروال ضدویروس سوفوس

مینی كامپیوتر: پژوهشگران از شناسایی یك لطمه پذیری خطرناك در فایروال نرم افزار امنیتی شركت سوفوس آگاهی داده اند. این شركت برای حل مشكل مذكور یك وصله اضطراری عرضه نموده است.



به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از زددی نت، شرکت سوفوس خود وجود این مشکل را تأیید کرده و از کاربران خواسته وصله ای که برای حل مشکل مذکور عرضه شده را به سرعت بارگذاری و نصب کنند. سوءاستفاده هکرها از فایروال لطمه پذیر سوفوس که ایکس جی انترپرایز نام دارد، مدتی است شروع شده است.
سوفوس می گوید نخستین بار در تاریخ ۲۲ آوریل و با دریافت گزارشی از یکی از شرکت های مشتری خود از این مساله باخبر شده و بلافاصله برای تولید وصله نرم افزاری اقدام نموده است.
مهاجمان از همین طریق قادر به نفوذ به کامپیوتر ها و وب سایت های مختلف و سرقت اطلاعات بوده اند، هر چند هنوز گزارش دقیقی در مورد میزان خسارات وارده بدین علت در دست نیست. البته سوفوس مدعی شده هنوز نشانه ای وجود ندارد که تأیید کند از اسامی کاربری و کلمات عبور سرقت شده سوءاستفاده شده باشد.
سوفوس یک شرکت امنیتی انگلیسی است که نرم افزارهایی برای تامین امنیت گوشیها، کامپیوتر های شخصی، ایمیل ها، شبکه های کامپیوتری، رمزگذاری داده ها، سیستم های مخابراتی و ارتباطی تامین می کند.


منبع:

1399/02/08
19:01:32
5.0 / 5
2597
تگهای خبر: تولید , سایت , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
مینی کامپیوتر