دیجی كالا برای پاسخ به نیاز مردم در دوران كرونا به استخدام 2000 نیروی جدید نیاز دارد

دیجی كالا برای پاسخ به نیاز مردم در دوران كرونا به استخدام 2000 نیروی جدید نیاز دارد

به گزارش مینی كامپیوتر دیجی كالا برای خدمت رسانی و پاسخ به افزایش تقاضای میلیون ها كاربر خود در سرتاسر كشور در شرایط شیوع كرونا، در فاز اول به ۲ هزار همكار جدید در بخش انبارداری، لجستیك و ارسال كالا نیاز دارد.



در شرایط سخت فعلی که خرید اینترنتی برای همه ی ما تبدیل به یک نیاز ضروری و عامل مهمی برای کاهش تردد و کمک به قطع زنجیره انتشار کرونا شده، دیجی کالا کوشیده است با تمام توان خود در کنار مردم عزیز کشور بایستد و تلاش کند بخشی از چاره باشد و این امر را مسئولیت اجتماعی مهم خود می داند.
باید توجه داشت، که پاسخ به این حجم از افزایش تقاضای جدید، که پیشبینی نشده بود و در شرایط عادی هم وجود نداشته است، احتیاج به زیرساخت های لجستیکی و فناورانه گسترده، انبارها، مراکز پردازش و عملیات مختلف و منابع انسانی آموزش دیده دارد که به هیچ وجه امکان ایجاد آن به صورت یک شبه یا حتی چندهفته ای برای هیچ شرکتی در جهان میسر نیست و بنابراین بزرگ ترین شرکت های فناوری جهان مانند علی بابا، آمازون و اوکادو هم با چالش های جدی در این روزها مواجهند.
در کنار مسئولیت مهم خدمت رسانی دیجی کالا در شرایط کنونی، مسئولیت مهم دیگری هم وجود دارد و آن حفظ سلامت ۵ هزار همکار فعلی دیجی کالاست که بخش عمده آنها از بخش عملیات هستند. در جهت حفظ سلامت همکاران، شیفت ها و بازه های کاری را کوتاه تر و زمان های استراحت و مرخصی ها را بیشتر کرده ایم. همچنین رعایت و اجرای پروتکل های پیشگیری و بهداشتی هم تأثیر کاهشی بر میزان ظرفیت لجستیکی و عملیاتی و توان سرویس دهی دیجی کالا گذاشته و این امر منجر به محدودیت ثبت سفارش برای مشتریان شده است. از همه کاربران عزیز دیجی کالا، خواهش می نماییم تا در این مدت با ثبت سفارش های ضروری خود و صرف نظر از خریدهای معمولی در این بازه زمانی، امکان ارسال کالاهای ضروری را به تعداد بیشتری از هموطنان مهیا سازند.
برای جبران این کاهش ظرفیت، دست کم به ۲۰۰۰ نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار نیاز داریم. اولویت استخدام با داوطلبینی است که در شرایط رکود کسب وکارها، شغل خویش را از دست داده اند و از نیروهای عملیاتی این شرکت ها دعوت می نماییم به دیجی کالا بپیوندند. شرایطی در نظر گرفته شده که این عزیزان بعد از عبور از شرایط فعلی و عادی شدن شرایط سایر کسب وکارها بتوانند به شرکت های قبلی خود بازگردند.
همچنین برای قدردانی از این عزیزان که در شرایط فعلی به فداکاری و خدمت رسانی می پردازند علاوه بر حقوق و مزایای قانونی بسته های حمایتی ویژه در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از فرآیندهای مصاحبه و استخدام این لینک در دسترس می باشد.
2121

1399/02/08
22:27:01
5.0 / 5
2662
تگهای خبر: اینترنت , سرویس , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
مینی کامپیوتر