به مدت ۱۰ روز؛ تمدید ثبت نام اساتید دانشگاه برای دریافت اینترنت رایگان مینی كامپیوتر: معاون وزیر ارتباطات اظهار داشت: ثبت نام اساتید دانشگاهی برای دریافت بسته اینترنت رایگان از فردا به مدت 10 روز تمدید گردید. به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از مهر، ستار هاشمی در اینستاگرام نوشت: پیرو درخواست جامعه دانشگاهی و پیگیری همکاران ما در معاونت فناوری و نوآوری و نیز با موافقت وزیر ارتباطات، امکان ثبت نام اساتید دانشگاههای سراسر کشور برای اینترنت رایگان به مدت ۱۰ روز تمدید گردید. وی اظهار داشت: اساتید می توانند از فردا با مراجعه به سامانه ICTGIFTS.IR برای دریافت این هدیه ثبت نام کنند. قبل از این، ۲۹ مهرماه بعنوان مهلت ثبت نام در این طرح عنوان شده بود. منبع: minicomp.ir 1399/07/30 22:31:36 5.0 / 5 1536 تگهای خبر: اینترنت , اینستاگرام , دانشگاه , فناوری این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط موتور جستجوی فرانسوی جایگزین گوگل در اروپا شد کاهش اتکا به آمریکا هشدار درباره ی دستاوردهای پنهان قطع اینترنت اینترنت، خود زندگی است نه یک ابزار فرعی رئیس جمهوری مصوبه بازگشایی اینترنت بین الملل را ابلاغ نمود قطع اینترنت، سطح امنیت سایبری را بالا نمی برد نظرات بینندگان مینی کامپیوتر در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۱ درج دیدگاه