مودم نسل پنجم اپل برای آیفون سال ۲۰۲۲ از راه می رسد

مودم نسل پنجم اپل برای آیفون سال ۲۰۲۲ از راه می رسد

مینی كامپیوتر: اپل در تلاش است تا سال 2022 مودم نسل پنجم خودرا برای نصب بر روی گوشیهای آیفون تولید كرده و آماده بهره برداری سازد.



به گزارش مینی كامپیوتر به نقل از دیجیتال ترندز، در شرایطی كه اپل برای دسترسی به این نوع مودم ها فعلا از خدمات شركت كوالكوم استفاده می نماید، اما می خواهد در حوزه مورد اشاره مستقل شود و به استفاده از تولیدات خاص خود روی آورد.
ناظران بازار می گویند تعیین بازه زمانی سه ساله برای خودكفایی در زمینه تولید مودم های نسل پنجم ایده ای جاه طلبانه است و معین نمی باشد آیا اپل واقعا می تواند طی چنین مدت زمان كوتاهی اهداف خودرا در این عرصه پیاده كند یا خیر.
اپل در نخستین تلاش خود برای تولید مودم نسل پنجم كماكان برای آزمایش و بهینه سازی آن به كمك شركت های فناوری ثالث وابسته خواهد بود و به خصوص باید آزمایش هایی را به منظور بهینه سازی شبكه های مخابراتی و بررسی میزان سازگاری مودم های خود با آنها انجام دهد.
این شركت در جولای گذشته واحد تولید مودم های اینتل را با پرداخت یك میلیارد دلار خریداری نموده بود و از همان زمان گمانه زنی در مورد هدف اپل از چنین كاری شروع شد. این واحد ۲۲۰۰ كارمند داشت كه همه آنها به اپل منتقل شدند.


منبع:

1398/07/21
23:34:48
5.0 / 5
4209
تگهای خبر: تولید , خدمات , دیجیتال , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
مینی کامپیوتر