مدیرعامل اسنپ:

ركورد ۲ میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه در اسنپ زده شد

ركورد ۲ میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه در اسنپ زده شد

به گزارش مینی کامپیوتر شب گذشته، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، در مراسم اختتامیه ی سیزدهمین جشنواره ی وب و موبایل ایران در پاسخ به این پرسش که چه عددی می تواند شاخص میزان بزرگی اسنپ باشد اظهار داشت: «اسنپ مدت ها بود به رکورد 2میلیون سفر روزانه رسیده بود و بتازگی رکورد 2میلیون و 300هزار سفر روزانه را زده ایم.» او همین طور اشاره نمود که هدف آتی این شرکت رسیدن به رکورد 3میلیون سفر روزانه است.



مدیرعامل اسنپ در اختتامیه ی جشنواره ی وب و موبایل که یکم اسفند از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به صورت زنده پخش گردید درباره ی مدیریت یک مجموعه ی بزرگ توضیح داد: «موفقیت یک مسیر است و نباید رسیدن به یک مرحله از موفقیت را اتمام کار بدانیم. زمانی که فکر نماییم به موفقیت رسیده ایم همانجا نقطه ی شکست است.»

مبارزه تا بی نهایت
محمد خلج، در پنلی با عنوان «مبارزه تا بی نهایت» به سوالات رضا جمیلی، مجری پنل، درباره ی اشک ها و لبخندهای مدیریت یک مجموعه ی بزرگ پاسخ داد.
به گفته ی خلج، اسنپ بعنوان بخش خصوصی خدماتی ارائه می دهد که دولت متولی آنست، اما زمانی که اندازه ی یک کسب وکار خصوصی بزرگ می شود، ترسی را با خود به همراه می آورد و همین کار را خیلی سخت می کند. هم اکنون شکاف بزرگی بین بخش دولتی و خصوصی وجود دارد؛ بخش خصوصی روی لبه ی فناوری حرکت می کند و استانداردهای روز دنیا در آن رعایت می شود. قوانین ما باید به سمت حمایتی شدن جلو برود و بخش خصوصی نیز باید به درک مشترک از قوانین برسد.

تغییر از اپلیکیشن به پلتفرم
خلج در پاسخ به سوال جمیلی درباره ی نیاز اکوسیستم به استارتاپ هایی با اندازه ی متوسط ولی با خدمات باکیفیت اظهار داشت: «ما در حال تبدیل شدن از اپلیکیشن به پلت فرم هستیم و توانایی هایی داریم که با بهره گیری از آن می توانیم به این اکوسیستم کمک نماییم. نیازی نیست راهی را که ما رفته ایم بقیه هم طی کنند، ما با توانمندی های خود می توانیم به استارتاپ های کوچک کمک نماییم تا وارد اکوسیستم شوند.»
مدیرعامل اسنپ معتقد می باشد اینکه یک کسب وکار بتواند نیازی را با روشی خلاقانه و مفید در جامعه برطرف کند بسیار باارزش است. وی در ادامه به حمایت و سرمایه گذاری اسنپ روی کسب وکارهای نوپا و کوچک مانند اسنپ دکتر اشاره نمود و گفت این رویکرد همچنان در اسنپ وجود دارد و مایل به همکاری با تیم هایی که ظرفیت و توانایی دارند هستیم.
رضا جمیلی، در گفت و گو با مدیرعامل اسنپ، این نقد را بیان کرد که رشد این استارتاپ با آنکه دستاورد بزرگی در کشور شمرده می شود، ولی کسب وکارهای کوچک تر را تحت تاثیر قرار می دهد. خلج در پاسخ اظهار داشت: «سوال من از شما این است که اگر در وضعیت فعلی و با وجود کرونا شرکت هایی شبیه ما نبودند چه لطمه هایی به جامعه می رسید؟ ما می توانیم از ظرفیت تیم هایی که ایده های جدید دارند و مکمل خدمات مان هستند استفاده نمائیم.»

بزرگ ترین دوست اسنپ
خلج در پاسخ به این پرسش که آیا مقرر است اسنپ بعنوان یک کسب وکار بزرگ وارد بورس شود اظهار داشت: «یکی از گزینه های پیش روی اسنپ عرضه ی اولیه در بورس است که موجب شفافیت و سنجش بهتر می شود.»
محمد خلج در آخر بزرگ ترین دوست اسنپ را همکارانش در این مجموعه معرفی نمود که با وجود همه ی دشواری ها و هجمه ها با جان و دل کار می کنند.
در دقایق پایانی پنل، رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه ی کسب وکارهای مجازی، از راه اندازی مرکز نیکوکاری «بساز» آگاهی داد و از اسنپ بابت کمک ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مدرسه در روستای پنجی بوک استان سیستان و بلوچستان تشکر کرد.

2121


منبع:

1399/12/18
10:16:15
0.0 / 5
1071
تگهای خبر: استارتاپ , استاندارد , خدمات , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
مینی کامپیوتر