به دلیل گمراه كردن مشتری؛ آمازون در لهستان جریمه شد به گزارش مینی کامپیوتر، ناظر پشتیبانی از مصرف کننده لهستان آمازون را به علت گمراه کردن مشتریان درباره موجودی محصولات و تاریخ تحویل آن ۷.۸ میلیون دلار جریمه کرد. به گزارش مینی کامپیوتر به نقل از رویترز، این رگولاتوری اعلام نمود شکایاتی از مشتریانی دریافت کرده که سفارششان را دریافت نکرده اند. رئیس این سازمان در اطلاعیه ای اعلام نمود: مصرف کنندگان حق دارند تا فرض کنند انتخابهای خرید، در دسترس بودن و زمان تحویل عرضه شده توسط تجار گمراه کننده نیست. وی اعلام نمود: UOKiK در رابطه با عملکردهایی مانند نشان دادن یک زمان شمار روی نمایشگر که به معنای بازه زمانی خاصی بود که در آن سفارش باید بدون گارانتی ارسال در زمان تعیین شده به دست مشتری برسد، سوالاتی مطرح کرده است. آمازون هم در مقابل اعلام نموده خواهان تجدید نظر این رای خواهد شد. این شرکت در اطلاعیه ای ایمیلی نوشته است: هرچند بیشتر محصولات ما بموقع تحویل داده می شود، اما مشتریان می توانند در موارد نادر تاخیر در ارسال یا لغو سفراس تماس بگیرند و ما مشکل را برطرف می نماییم. منبع: مینی كامپیوتر 1403/01/14 09:36:19 5.0 / 5 435 تگهای خبر: شركت , محصولات , نمایشگر این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط رونمایی از تکنولوژی eSIM برای نخستین بار در ایران توسط همراه اول همکاری جمعی برای گردآوری مشکلات فعالان حوزه امنیت اطلاعات تولیدکننده جاروبرقی رقیب بوگاتی شد! کدام مدل آیفون ۱۷ در ایران قابل استفاده نخواهد بود؟ نظرات بینندگان مینی کامپیوتر در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۴ درج دیدگاه